Wednesday, March 24, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 1A

 Berlibur ke kota setelah sarapan

    Sarapan bubur dengan Mbak Rita

Sungguh Gembira hati bisa berkenalan

    Banyak Teman banyak saudara


💓Assalamualakum dan salam sejahtera pembuka bicara💓

Nama diberi Nur Adilla Binti Che Akim. Bleh panggil Dilla jerr..Asal Terengganu. ye, sebut je TERENGGANU pasti orang rami terus terfikirkan KEPOK LEKOR. sedaappp.... 
umur saya ? Biarlah Rahsiaa~~😜

    Sekarang sedang belajar di UPM. Degree. Kos ? Bahasa dan Linguistik Melayu. Aucchhh Melayu nyaa sayaa 🙈 saja nak bagitau, no matrik 201848. Mana tahu ada orang nak search diri kita ni 😆. Nak tahu apa lagi menarik ? Saya alumni UiTM, lepasan diploma UiTM laa senang citerr. Kos dulu ? hehehe jangan terkejut. Diploma Statistik, dari Fakulti Sains Komputer dan Matematik. yee saya budak math dulu, dan sekarang dan jadi budak sastera. 😁😁 

Ramai tertanya-tanya, kenapa tukar haluan dari math ke sastera. hmmmm saya sendiri pun tak tahu kenapa. nanti kemudian hari kita citerr😏

Ooooooo lupa nak bagitau benda paling penting. Saya kaki kopi. ajak je mana-mana tempat untuk coffee lover macam saya, confirm saya join. 




9 comments: